土壤分类

Thursday, March 6, 2014

Juxtaposition

完整摄影集:http://www.ahgiap.com/theme/#/ghana01/

嘶喊不一定是悲痛,沉默不一定是没话可说,笑容不一定是快乐,回应不一定是认同……

Juxtaposition是我第一个纯概念化的拍摄,没有任何的情节铺排,我就只告诉自己:怎么排,怎么拍,就只看感觉,感觉对了就是对了。我想呈现的是一种让人家去感受的艺术,大家的所看是一样,所感却可能不一样,但却是离不开一个点在转。

艺术的发挥虽然自由,但是自由是有限制的,不然我觉得没有艺术可言,第一次尝试,我都在拍摄与编辑时提醒自己这一点。这一次我也不多介绍,就由你们的眼睛与心去感受吧!

Juxtaposition is a free-style art performance to me, without any detail proper plot planning, I had carried out this theme by communicating with Ghana on how he’d to perform his body language and facial expression behind the very simple backdrop setting. I am thankful to him for trying his best to appreciate my requirement and in the same time show them in the nearly 1.5 hours photo shooting session.








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...